en lång dag

Dagen idag har varit lång.. Långdag i skolan. Har skrivit på vår gemensamma rapport i FMS B. Det är för tillfället rapporter hela tiden som är hur tråkiga som helst att skriva. Man vet vad man vill ha skriviet men det går inte att formulera sig. Hur man än vrider och vänder på det känns det fel. Tror många känner igen sig i det här, tyvärr.

Under dagen fick jag ett inspelat samtal utav SJ. Vårt tåg vi skulle åka med hem var inställt! Första tanken var att vi inte skulle komma iväg till Stockholm nu, vi som längtat så.. Men det löste sig ju tillslut. Vi fick ett nytt tåg hem en timme senare. Så klockan halv åtta på lördag morgon åker vi! 
Jag och pappa var och hämtade nyckeln åt mig hos min moster förut. Då träffade jag mina söta små kusiner. Disa trollade för mig och det var jättehäftigt tyckte hon. Synd för henne att jag såg fusket. Men sådant erkänner man inte för små barn, de behöver få glänsa lite. 

Väl hemma så har det varit plugg nästan hela kvällen. Är stressad nu och nervös inför religionen imorgon och Historian på måndag. Fattar verkligen inte hur jag ska klara det. Att jag har mått illa sen igår är inte heller så positivt. Men vi får hoppas att det går över innan Stockholm.
Tänkte ladda upp en härlig bild från Thailand, men det fungerade inte. Får bli en annan dag. 
Nu ska jag läsa klart och sen sova. Imorgon är det äntligen fredag!

And all she wants is just a little piece of this dream


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback