En ledig Tisdag

Idag har det varit studiedag, och vad jag kan kalla eftermiddagen studiedag! Usch, det är mycket i skolan nu känns det som. Eller jag ska plugga in sista avsnittet i min älskade historiabok. Usch! Det kalla kriget roar mig just nu. Usch igen! Sen har vi religion tills på fredag. Kristendom. Usch igen!

Men lite positivt finns det. Idag har jag varit på sjukhuset (inte positivt egentligen) där Carina har tagit blod av mig. Tack och lov att hon fixar det åt mig, jag hatar sjukhus! Tack underbara Carina!
Sen åkte jag ner i källaren på sjukhuset, där hittade jag en annan Carina. Vi letade efter chefen eftersom jag sökt jobb där och tänkte visa mitt ansikte för honom. Det vore egentligen kanon om jag fick jobb där eftersom min rädsla för sjukhus kanske försvinner en aning. Vi hittade inte chefen, men vi stod och prata cirka en timme om allt möjligt! Tack underbara Carina 2! 
Det blev en tripp till Elins Esplanad och sen till frisören där jag gjorde håret mörkare och klippte mig. 

Nu sitter jag här med böcker som omringar mig.. Tur att jag har träning klockan 8 på gymmet!
puss!

På lördag åker jag och Daniel till Stockholm, vilket ska bli helt underbart! Gud vad jag längtar! Bara vi två. 
Men som sagt, innan det är det mycket plugg som måste göras. Usch, nu tar jag tag i det igen och sen åker och tränar. Hoppas verkligen på något kul idag, jag har inte varit med på länge känns det som för att jag varit förkyld och haft feber. 

elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter riktigt mysigt att åka till stockholm :) vad jobbigt att det inte är bra än, det kommer säkert att bli bra när du kommer och hälsar på mig :)

2010-03-16 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback