En underbar helg i Stockholm

Tack älskling för en underbar helg i Stockholm!
Efter att jag handlat i sju olika affärer och handlat upp nästan alla mina pengar var jag ganska nöjd på shopping.
Önskar dock att vi kunde stannat längre.
Det har hänt massor utav roliga saker, det skulle ta en evighet att skriva upp alla knäppa saker Daniel har sagt och gjort. Bland annat sprang han av spårvagnen när det kom en kontrollant trots att jag förklarat för honom precis att vi fick åka med all lokaltrafik på våra kort. Haha, du är knäpp :)



Daniel prover kläder i en utav alla affärer


Vår utsikt från lägenheten på Östermalm


Påväg till Bio


Lördagen var det världens finaste vårväder, på lördagen var det snöstorm...


3D bio


På väg upp till Stockholm bläddrade jag i en tidning och där hade barn fått skicka in bilder. Detta barn har målat älgar som tittar på en gravsten där deras kompis ligger i. Tåget barnet åkte i körde nämligen på en älg.


Haha, hur sött som helst!


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback