Lördag och Söndag

Igår vaknade jag jättetidigt och kunde inte somna om. Men lillebror spelade match klockan 11 på Väringsvallen så jag och mamma gick dit och tittade. De vann med 3-1! Jag och mamma körde Martin och Jonsson till Hörnebo där de skulle se på film. Vi tog vägen över Skövde hem och där kollade vi på Mio och sen köpte vi lite blommor. Jag började drömma mig bort om en egen lägenhet. Men just nu känns det väldigt långt bort eftersom att jag inte har något jobb än.. På kvällen var det mys i soffan framför Män som hatar kvinnor.

Vaknade upp imorse helt slut! Jag ville helst av allt bara ligga kvar och krama Daniel, men var tvungen att gå upp, det var ju match mot Mariestad idag! Matchen slutade 1-1 och jag är seg i hela kroppen. Nu ska jag snart plugga lite historia. Jag gillar verkligen inte det, men jag måste. Saknar min Daniel en hel del.

Idag har Volvo Personvagnar blivit kinesiska. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, det enda jag vet är att jag är Powertrain anställd och det ser inte allt för ljust ut. Vad ska jag hitta på till hösten? Ska jag plugga eller ska jag jobba? Usch, jag är helt förvirrad och har inte en blekaste aning. Om jag vill läsa, vad vill jag läsa till? 
Jag ska i vilket fall som helst söka in till olika skolor så får jag ta ställning sen. Men jag vill helst av allt ha ett jobb så jag kan tjäna lite pengar och fundera ut vad jag vill med mitt liv!  


Thailand vill jag till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback