PÅSKLOV

Idag var det sista dagen i skolan innan Lovet! UNDERBART!
Hade sovmorgon men körde in min bror till sin första lektion så jag var i skolan lite tidigare än vad jag behövde.
Första lektionen var religion, där vi fick reda på provet vi gjorde innan vi åkte till Gent! Jag fick VG, är missnöjd med mig själv för jag inte pluggat till det provet. Så där rök nog MVG chansen.. Dåligt Elin!
Andra lektionen var det bild. Jag gillar faktiskt att ha bild, man behöver inte tänka lika mycket då, allt kommer naturligt! Vi fick i alla fall sluta lite tidigare för att se när våra klasskompisar uppträdde i caféterian. Det var kul att se dem, ni var grymma! Joel, Filip, Albo, Alex och Magnus.

Lunchen hade Påsklunch att erbjuda. Det var inte gott, det kunde varit pastasallad istället. Eller min favorit på Västerhöjd, skink och broccoli sås! MUMS. Den kommer jag faktiskt att sakna när jag slutat.

På volvo var det som vanligt att vi skulle programmera. Jag var i roboten idag igen. Ibland blir man arg på vissa personer, jag kan själv och du behöver inte vara där och pilla när jag håller på!
Vi stötte på lite fel (som inte jag orsakat!) och åtgärdade dem. Nästa lektion är inte jag där så jag har fått läxa i FMS:en. RAPPORTEN! USCH. Detta blir nog inte något Påsklov trots allt..

Här kommer lite bilder från dagen



Grabbarna i caféterian


Biten vi har gjort ett program för i svarven
Roboten
Edwins arbete med PLC:n
Mina underbara skor som är 1 ½ storlek förstora


Med hjälp av den här programmerar man robotprogrammen.
På displayen syns ett program, fast lite otydligt


Kommentarer
Postat av: Josephine

varför har du förstora skor?:O tycker du inte att du har tillräckligt stora fötter;)

2010-03-27 @ 22:11:28
Postat av: Elin

För att de skorna är gamla, det var dem jag hade på stöpen :D Mina fötter har krympt!! Miss you

2010-03-28 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback