Snart påsklov!

Nu sitter jag här och ska snart gå ut och gå och sedan åka till Åbro och träna! 
Idag i skolan har jag programmerat roboten hela dagen. Denna torsdag gick faktiskt fortare än vad jag trodde den skulle göra! Mycket bra! 
Imorgon har jag sovmorgon, skola till klockan fyra och på kvällen
träning på Livingroom. Sen är det LOV! 
Fast så mycket till lov kommer det kanske inte att bli.. Har en matte uppgift jag ska göra en skriftlig redovisning av, jag måste plugga historia till om provet jag har efter Påsk, måste fixa inför projektmässan som är dagen innan vi åker till Danmark och jag måste plugga naturkunskap vi tydligen hade prov i dagen efter vi kommer hem från Danmark. Men efter allt detta är skolan i princip slut för mig! Okej, en rapport som vi ska göra på praktiken, men då är det bara den vi har! Så det blir cirka sex veckor praktik i slutet av min tid i skolan.
Det ska bli väldigt skönt att ta studenten, men ändå lite sorgligt. Det är sista gången vi är en riktig klass. Alla i klassen ska hitta på olika saker så det kommer inte bli att vi kommer att träffas så ofta heller. Jaja, det är ett senare bekymmer. Nu gäller det att försöka att ta tillvara på den korta tid som är kvar. 

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, jag ska ta tag i livet lite. 


Det som är orange är roboten som jag programmerat idag.
Med på bild är Gustav som vi låste in i cellen för ett tag sen.


Jonatan lekte med den lilla roboten för några veckorsedan.


E


Kommentarer
Postat av: Jonatan

MEN ELIN!! INGEN VACKER BILD!

2010-03-27 @ 05:49:25
URL: http://lindhj.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAAA, skyll dig själv :D

2010-03-28 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback