Stockholm

Då har det gått en vecka sedan jag var i Stockholm! Helgen var jättemysig med Mamma, moster Helene, moster Carina och mormor. Vi shoppade, åt och drack gott och hade allmänt mysigt. Jag hade inte sagt nej till en dag till i Stockholm men detta var bättre än inget. Tack så jättemycket för helgen!

I veckan har jag också fått reda på att jag har JOBB MELLAN 8 JUNI OCH 31 DECEMBER! Jag är glad för det så jag spricker!

Praktiken rullar på och går bra tycker jag. Jag har varit ute och sprungit och gått en hel del i veckan vilket är jätteskönt!

Nu ska jag dra igång en film hade jag tänkt. Imorgon är det inventering klockan åtta på morgonen i Skövde.

Bilder från Stockholm


Carina och Mamma


Mamma, random gubbe, jag


Helene. Mormor ville inte vara med på bild.


elinstenvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback