35 kvm

Nu för tiden (sen i söndags) bor jag i en vindsvåning på 35 kvm. Det känns lite kusligt att ha flyttat hemifrån men det är faktiskt naturligt, man ska nämligen inte bo hemma hela livet.
Jag har kvar en hel del kläder och saker hemma än så länge. Tänkte visa lite bilder på lägenheten, men sladden till kameran ligger självklar kvar hemma!

Jag jobbar natt denna veckan och det är sjukt för jag sover när det är ljust! Jag och några på jobbet pratade om det inatt, vi ser inte något ljus denna veckan! Jag får väl ta och hitta lite ljus (eller ljuspunkter) genom att gå till gymmet, det är ju faktiskt väldigt nära från mig!

ska försöka bli bättre på att blogga, hoppas jag lyckas för en gångs skull!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback