mys

Igår skrev jag inget på grund av personliga orsaker.

Igår var jag och Jonatan på gymmet. Stomberg skulle vara med men han var sjuk (klen) så han kunde inte vara med. Jag tyckte det gick bra men var jätteseg efter! Jag och Jonatan åkte till Maxi för jag skulle köpa en sladd och han ett par jeans. Det gick bra. Jag stannade kvar och väntade på mamma. Mamma kom dit och vi köpte julklappar. Jag köpte ett par löpartights på Inter Sport. Sitter i dem nu och de är jättesköna!

På eftermiddagen/kvällen var jag med familjen på äventyrsbadet i Skövde. Det var faktiskt roligt! Kul att göra något annat med familjen. Vi åkte hem till Väring där vi åt kycklingsallad och sen åt jag choklad, mums!

Nu väntar jag på att träningen ska börja. Det är om en timme. Kanske är dags att leta upp futsalskorna. De ligger någonstans i nägon kasse... Vi har nämligen träning i Arenan idag, ska bli skoj!
Ikväll blir det adventsmys hos Josse.

Funderar att gå bort snart och gå eller springa lite på löparbandet. Aja, jag måste först och främst leta upp mina skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback