onsdag?

Jag tror det är onsdag idag, men jag är inte säker. När man jobbar natt blir man helt förvirrad! Fast jag gillar det.
Inatt var det dock jobbigt att jobba. Jag fick äta russin för att försöka hålla mig vaken. Jag sov inte jättebra idag på dagen heller, det är världens storm här så jag vaknade flera gånger och trodde att huset skulle blåsa iväg. Blåsten har inte slutat men just nu gör det inget när jag ligger under täcket!

Idag har jag tränat med Emma. Eller jag körde crosstrainer och löpband. Hade ingen motivation så det blev inte mitt träningsprogram.

När jag kom hem dröjde det inte många minuter innan Marina kom till mig! Vi hade mys vid tv:n i några timmar. Jag tycker om henne!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 00.24 så jag kan börja jobba så jag kan få sova och sen åka till Ikea igen!

Nu ska  jag nog sova lite. Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback